IT
IT

 

به زودی صدها هزار کاربر اینترنت در سرتاسر جهان هک می شوند!



منبع:http://jamnews.ir

 

 

 

 

با اقدام هکرهای بین المللی، بعد از 9 جولای، کاربرانی از سرتاسر جهان که سیستم آنها ویروسی باشد، قادر به اتصال به اینترنت نخواهند بود.

[تصویر: IMAGE634707152102296068.jpg]

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (22 April)، صدها هزار کاربر اینترنت، احتمالا به واسطه کلاهبرداری هکرها، در جولای نتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند. این در حالی است که بسیاری از کاربران از این مطلب را آگاهی ندارند.

این مشکل زمانی آغاز شد که هکرهای بین‌المللی تبلیغ آنلاینی را بر روی نت قرار دادند که کنترل کامپیوترهای آلوده را در سرتاسر جهان به دست خواهند گرفت.

در یک واکنش بسیار غیرمعمول، اف‌.بی.آی شبکه‌ مطمئنی را در ماه‌های پیش راه‌اندازی کرد که با استفاده از کامپیوترهای دولت، از قطع شدن اینترنت کاربران ویروسی، جلوگیری می‌کرد. اما این سیستم، متوقف خواهد شد.


اکنون اف‌.بی.آی کاربران را تشویق به بازدید از وبسایت security partner می‌کند که اطلاعاتی درباره آلوده بودن سیستم و نحوه برطرف کردن آن، به کاربران می‌دهد. بعد از 9 جولای، کاربرانی که سیستم آنها ویروسی باشد، قادر به اتصال به اینترنت نخواهند بود.

بسیاری از این افراد، حتی نمی‌دانند که کامپیوترهای آنها آلوده به ویروس می‌باشند.

بر اساس گزارش میل آنلاین (Mail Online)، هکرها بیش از 570 هزار کامپیوتر را در سرتاسر جهان، آلوده کرده‌اند.

آنها با استفاده از خصوصیت آسیب‌پذیری سیستم عامل ویندوز مایکروسافت، نرم‌افزارهائی را بر روی کامپیوترهای قربانیان نصب کرده‌اند که آنتی ویروس‌ها را خاموش می کند.Undecided



ارسال در تاريخ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط yekta